Wiemy jak wyznaczać trendy – rozmowa z Karoliną Kaim w magazynie „Kaleidoscope”

Stawiamy na projekty, które są jedyne i pierwsze w swojej kategorii, są twórcze oraz nowatorskie – mówi Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment.

W marcowym wydaniu magazynu „Kaleidoscope”, Karolina Kaim odpowiada na pytania: jak sprzedać nieruchomość premium w Polsce i jaka strategia kryje się za sukcesem sprzedaży apartamentowca Cosmopolitan, a także jak będzie wyglądała dalsza ścieżka rozwoju dla Tacit Investment.

Dodatkowo możemy przeczytać o unikalnych inwestycjach Tacit Investment takich jak Academeia High School, Hotel The Bridge we Wrocławiu, czy Nobu Hotel Warsaw.

Nową działalnością firmy Tacit jest marka High Level Sales & Marketing – dowiemy się z jakiej potrzeby została stworzona oraz jakie ma ambicje.

Karolina Kaim to kobieta, która świetnie łączy wymagające role – jaki jest jej klucz do sukcesu?

Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w marcowym wydaniu magazynu „Kaleidoscope”.

Cały wywiad można przeczytać klikając w link.

Zapraszamy do lektury.

0
2120