Po sprzedaży Cosmopolitan, Tacit koncentruje się na hotelach – Puls Biznesu

Puls Biznesu pisze o zakończeniu sprzedaży Cosmopolitan, flagowego projektu Tacit Investment w centrum Warszawy. Po tym, gdy wszystkie 236 apartamentów znalazło już swoich właścicieli, autorka artykułu zainteresowała się dalszymi planami inwestora działającego w segmencie premium.

 

 

Apartamenty premium pod marką High Level Sales & Marketing oraz luksusowe hotele

Tacit Investment w ramach marki HLSM nadal oferuje ekskluzywne apartamenty, tym razem w najlepszych adresach w całej Polsce. Z drugiej strony firma koncentruje się na rozwoju rynku hotelowego – w tym segmencie ma bowiem dwa wyjątkowe obiekty: pięciogwiazdkowy The Bridge we Wrocławiu oraz Nobu Hotel Warsaw, który zostanie otwarty dla gości 3 sierpnia.

Tacit stawia na hotele

Działający od lata ubiegłego roku The Bridge, to najlepszy hotel we Wrocławiu. Obiekt zyskał już grono doceniających jego wyjątkową ofertę gości a w dobie pandemii dba o ich bezpieczeństwo oraz dostosowuje przestrzenie dla ich wygody. Kilka tygodni temu w specjalny sposób zaaranżowano ogród przy hotelu, a w samym obiekcie wprowadzono szereg zasad, dzięki którym goście mogą czuć się bezpiecznie.

– Nie jest tajemnicą, że w związku z pandemią, obłożenie w hotelach spadło o ponad 90%. Zakładamy jednak, że w dłuższej perspektywie odzyskamy równowagę – mówi w artykule Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

Nobu Hotel Warsaw

W obu hotelach, w których inwestorem jest Tacit Investment, mocną stroną są restauracje. We wrocławskim The Bridge, na autorskie menu szefa kuchni składają się oryginalne przepisy bazujące na świeżych produktach od lokalnych dostawców. W warszawskim Nobu Hotel Warsaw prawdziwym magnesem i nie lada gratką jest działająca od połowy lipca restauracja Nobu. To wyjątkowe smaki wywodzące się z kuchni japońskiej, sygnowane przez mistrza o międzynarodowej sławie Nobu Matsuhisę. To właśnie jego Robert De Niro przekonał do uruchomienia sieci restauracji, na bazie których później zaczęto inwestować w luksusowe, lifestylowe hotele. Puls Biznesu pisze, że choć pandemia pokrzyżowała plany tej branży w pierwszej połowie roku, to Tacit się nie poddaje i będzie nadal rozwijał ten segment. Cały artykuł można przeczytać tutaj.

0
2120

Potwierdź wysłanie formularza

Kliknięcie przycisku „POTWIERDŹ” oznacza zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji zapytania.

Dane zostały wysłane pomyślnie. Dziękujemy.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną dotyczącą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Administratorem danych w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych jest HIGH LEVEL ADVISORY SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Twarda 4 lokal U3, 00-105 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000851767, numer telefonu +48 530 663 664. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych należy kontaktować się na adres poczty elektronicznej: [email protected]

Treść tylko dla subskrybentów newslettera, prosimy o zaznaczenie zgody.