Puls Biznesu pisze o zakończeniu sprzedaży Cosmopolitan, flagowego projektu Tacit Investment w centrum Warszawy. Po tym, gdy wszystkie 236 apartamentów znalazło już swoich właścicieli, autorka artykułu zainteresowała się dalszymi planami inwestora działającego w segmencie premium.
Apartamenty premium pod marką High Level Sales & Marketing oraz luksusowe hotele
Tacit Investment w ramach marki HLSM nadal oferuje ekskluzywne apartamenty, tym razem w najlepszych adresach w całej Polsce. Z drugiej strony firma koncentruje się na rozwoju rynku hotelowego – w tym segmencie ma bowiem dwa wyjątkowe obiekty: pięciogwiazdkowy The Bridge we Wrocławiu oraz Nobu Hotel Warsaw, który zostanie otwarty dla gości 3 sierpnia.
Tacit stawia na hotele
Działający od lata ubiegłego roku The Bridge, to najlepszy hotel we Wrocławiu. Obiekt zyskał już grono doceniających jego wyjątkową ofertę gości a w dobie pandemii dba o ich bezpieczeństwo oraz dostosowuje przestrzenie dla ich wygody. Kilka tygodni temu w specjalny sposób zaaranżowano ogród przy hotelu, a w samym obiekcie wprowadzono szereg zasad, dzięki którym goście mogą czuć się bezpiecznie.
– Nie jest tajemnicą, że w związku z pandemią, obłożenie w hotelach spadło o ponad 90%. Zakładamy jednak, że w dłuższej perspektywie odzyskamy równowagę – mówi w artykule Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.
Nobu Hotel Warsaw
W obu hotelach, w których inwestorem jest Tacit Investment, mocną stroną są restauracje. We wrocławskim The Bridge, na autorskie menu szefa kuchni składają się oryginalne przepisy bazujące na świeżych produktach od lokalnych dostawców. W warszawskim Nobu Hotel Warsaw prawdziwym magnesem i nie lada gratką jest działająca od połowy lipca restauracja Nobu. To wyjątkowe smaki wywodzące się z kuchni japońskiej, sygnowane przez mistrza o międzynarodowej sławie Nobu Matsuhisę. To właśnie jego Robert De Niro przekonał do uruchomienia sieci restauracji, na bazie których później zaczęto inwestować w luksusowe, lifestylowe hotele. Puls Biznesu pisze, że choć pandemia pokrzyżowała plany tej branży w pierwszej połowie roku, to Tacit się nie poddaje i będzie nadal rozwijał ten segment. Cały artykuł można przeczytać tutaj.