Stawiamy na projekty, które są jedyne i pierwsze w swojej kategorii, są twórcze oraz nowatorskie – mówi Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment.
W marcowym wydaniu magazynu „Kaleidoscope”, Karolina Kaim odpowiada na pytania: jak sprzedać nieruchomość premium w Polsce i jaka strategia kryje się za sukcesem sprzedaży apartamentowca Cosmopolitan, a także jak będzie wyglądała dalsza ścieżka rozwoju dla Tacit Investment.
Dodatkowo możemy przeczytać o unikalnych inwestycjach Tacit Investment takich jak Academeia High School, Hotel The Bridge we Wrocławiu, czy Nobu Hotel Warsaw.
Nową działalnością firmy Tacit jest marka High Level Sales & Marketing – dowiemy się z jakiej potrzeby została stworzona oraz jakie ma ambicje. Karolina Kaim to kobieta, która świetnie łączy wymagające role – jaki jest jej klucz do sukcesu? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w marcowym wydaniu magazynu „Kaleidoscope”.
Cały wywiad można przeczytać klikając w link. Zapraszamy do lektury.